Zamów online i odbierz w sklepie
Jak kupić produkt online i odebrać go w sklepie?
Na stronie każdego produktu znajdziesz czerwony przycisk „Dodaj do koszyka”. Po kliknięciu możesz kontynuować zakupy albo przejść do koszyka i zobaczyć wszystkie dodane przez ciebie produkty.
1
Wybierz towar na castorama.pl
Tysiące produktów w jednym miejscu
2
Zapłać bezpiecznie dzięki systemowi “przelewy 24”
Dostęp do sklepu internetowego o dowolnej porze
3
Odbierz zamówienie
w sklepie
Gotowe zamówienie odbierzesz w dogodnym dla Ciebie czasie
Jak odebrać produkt?
Po złożeniu zamówienia, wyślemy Ci email z jego podsumowaniem. Gdy towar będzie gotowy do odbioru w wybranym sklepie, otrzymasz kolejną wiadomość (przez e-mail oraz SMS) zawierającą numer PIN .
Gdy pojawisz się w sklepie po odbiór, nie zapomnij zabrać ze sobą numeru zamówienia oraz numeru PIN. Sprawdzimy szczegóły i wydamy Ci Twoje zakupy.
Kiedy moje zakupy "Zamów i odbierz" będą do odebrania w wybranym przeze mnie sklepie?
Dla większości klientów wybrane artykuły będą dostępne już następnego dnia.
Zamów i odbierz w Castomacie
Odbierz zamówienie online w wygodniejszej formie w Castomacie. Są one dostępne 24/7, więc odbiór jest możliwy również poza godzinami otwarcia sklepu.
Jak kupić produkt online i odebrać go w Castomacie?
1
Wybierz towar na castorama.pl
Tysiące produktów w jednym miejscu
2
Zapłać bezpiecznie dzięki systemowi “przelewy 24”
Dostęp do sklepu internetowego
o dowolnej porze
3
Poczekaj na wiadomość
z kodem odbioru
4
Odbierz w ciągu 48h
z Castomatu dostępnego 24/7
“Zamów i odbierz” faq
-
Co jeśli chciałbym/chciałabym zwrócić moje zamówienie?
Zamówienia "Zamów i odbierz" mogą być zwracane do każdego sklepu Castoramy.
-
Co jeśli nie odbiorę mojego zamówienia w przeciągu 7 dni?
Po 7 dniach Twoje zamówienie zostanie anulowane, a my zwrócimy Ci pieniądze.
-
Jak długo mogę zwracać zamówione produkty?
Po odebraniu zamówienia masz 14 dni na zwrot zamówionych produktów.
Wszystkie zwroty muszą być dokonane w sklepach. -
Jak i kto może zmienić adres dostawy do sklepu dla metody "Zamów i odbierz",
gdy zamówienie zostało już złożone?Gdy złożono już zamówienie metodą "Zamów i odbierz" i wybrano sklep do odbioru, klient nie może zmienić punktu odbioru. Jeśli chce odebrać przedmiot w innym sklepie, powinien anulować bieżące zamówienie oraz złożyć nowe zamówienia.
-
Co jeśli zamówię produkty, a ich nie opłacę?
Następnego dnia Twoje zamówienie zostanie anulowane